mandag 20. juni 2011

Hei igjen :)

Jeg er ikke så flink til å oppdatere ukentlig, men da blir det desto flere bilder om gangen... ;) 

Håkon liker ikke gress. Litt gøy å se på han når vi er ute - han gjør alt han kan for å unngå å ta på gresset..
 Storebror underholder

 Martin er utrolig blid og snill. Koser oss masse med den gutten der.

 Martin koser seg - digger bade-stolen
 Ikke uvanlig syn dette her, hehe. Håkon lengter ut..
 Gladgutten
 Syns han bare blir skjønnere og skjønnere jeg. Ikke rart jeg har fine dager med denne gledessprederen her

3 kommentarer:

  1. Å, så masse fantastisk skjønne bilder! Du må komme ut her til meg en dag, så jeg får dele de litt med deg ;-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. KARINE!!!! De herlige bildene!!!! Martin har jo blitt så stor. Forandret seg skikkelig. Kjempe skjønne begge to. Gleder oss til å se dere om ikke alt for lenge:) Klem randi

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en ny oppdatering.Dere er flinke til å dele de flotte blinkskuddene med oss.De vokser og blir store gutter .Moro å følge med. Glder oss til å møte dere i sommer.Klem fra mormor og bestefar.

    SvarSlett